Modelio vizija, tikslai, uždaviniai
Modelio vizija – – įdiegti ir plėtoti įrodymais pagrįstas žemo intensyvumo emocinio konsultavimo paslaugas, kurios būtų prieinamos asmenims, susiduriantiems su lengvais emociniais sunkumais, pagerinti jų būklę ir siekti užkirsti kelią galimam psichoemocinės būklės blogėjimui bei psichikos sutrikimų vystymuisi.
Modelio tikslas – paskatinti žmones kreiptis pagalbos susidūrus su emociniais sunkumais, t. y. esant lengviems streso, nerimo, nemigos, depresijos bei psichologinės adaptacijos problemų požymiams, ir teikti jiems įrodymais pagrįstas, prieinamas ir jų poreikius atitinkančias žemo intensyvumo emocinio konsultavimo paslaugas.
Modelio uždaviniai:
- užtikrinti emocinio konsultavimo paslaugų prieinamumą – paslaugos turi būti nemokamos, greita, patogi registracija arba be registracijos, trumpas laukimo laikas nuo registracijos iki paslaugos suteikimo;
- užtikrinti, kad paslaugos būtų nediskriminuojančios;
- užtikrinti, kad paslaugos būtų teikiamos tik tinkamai apmokytų ir paruoštų kompetentingų specialistų, kad vyktų šių paslaugų stebėsena bei kontrolė, kurią vykdo Gerovės konsultantų paslaugų centrų steigėjai arba kitos institucijos, finansuojančios gerovės konsultantų paslaugų centrų paslaugas;
- užtikrinti paslaugų konfidencialumą ir privatumą;
- užtikrinti, kad paslaugos būtų teikiamos saugioje ir klientų poreikius atitinkančioje aplinkoje.
- užtikrinti, kad paslaugos būtų teikiamos tik tinkamai apmokyto ir kompetentingo personalo;
- užtikrinti gerovės konsultantų paslaugų viešinimą, siekiant užtikrinti šių paslaugų teikimą;
Modelio vizija – – įdiegti ir plėtoti įrodymais pagrįstas žemo intensyvumo emocinio konsultavimo paslaugas, kurios būtų prieinamos asmenims, susiduriantiems su lengvais emociniais sunkumais, pagerinti jų būklę ir siekti užkirsti kelią galimam psichoemocinės būklės blogėjimui bei psichikos sutrikimų vystymuisi.
Modelio tikslas – paskatinti žmones kreiptis pagalbos susidūrus su emociniais sunkumais, t. y. esant lengviems streso, nerimo, nemigos, depresijos bei psichologinės adaptacijos problemų požymiams, ir teikti jiems įrodymais pagrįstas, prieinamas ir jų poreikius atitinkančias žemo intensyvumo emocinio konsultavimo paslaugas.
Modelio uždaviniai:
- užtikrinti emocinio konsultavimo paslaugų prieinamumą – paslaugos turi būti nemokamos, greita, patogi registracija arba be registracijos, trumpas laukimo laikas nuo registracijos iki paslaugos suteikimo;
- užtikrinti, kad paslaugos būtų nediskriminuojančios;
- užtikrinti, kad paslaugos būtų teikiamos tik tinkamai apmokytų ir paruoštų kompetentingų specialistų, kad vyktų šių paslaugų stebėsena bei kontrolė, kurią vykdo Gerovės konsultantų paslaugų centrų steigėjai arba kitos institucijos, finansuojančios gerovės konsultantų paslaugų centrų paslaugas;
- užtikrinti paslaugų konfidencialumą ir privatumą;
- užtikrinti, kad paslaugos būtų teikiamos saugioje ir klientų poreikius atitinkančioje aplinkoje.
- užtikrinti, kad paslaugos būtų teikiamos tik tinkamai apmokyto ir kompetentingo personalo;
- užtikrinti gerovės konsultantų paslaugų viešinimą, siekiant užtikrinti šių paslaugų teikimą;